coffee talksnastartujte se

Samotný nápad mnohdy nestačí. Začít s podnikáním vyžaduje také odvahu a informace. Pro obojí si přijďte na sérií tří webinářů Právní minimum pro start-upy a začínající podnikatele, kde se dozvíte vše potřebné pro rozjezd svého podnikání.

KDY: 14. 6., 16. 6. a 22. 6. 2021 od 17:00 hodin

Plánovaná délka každého webináře je 60 minut.

Rádi bychom Vás jménem Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR pozvali na "Webinář s FACEBOOKem: Využívání konverzace se zákazníky pro navýšení prodejů a jak pomůžete zákazníkům objevit Váš podnik" v rámci našeho projektu Rok nových příležitostí 2021.

KDY: čtvrtek 10. 6. 2021 od 14:00 do 16:00 hodin
KDE: online na platformě ZOOM (odkaz k připojení obdržíte po vyplnění registračního formuláře)

Už máte terminál zdarma? AMSP ČR Vás zve na úvodní webinář k představení projektu Česko platí kartou!

Kdy jindy, když ne teď?

Česká republika je jedním ze světových lídrů v užívání bezkontaktních karet a je otevřeným trhem pro moderní technologie v oblasti bezhotovostních plateb.

Už tento pátek, 14. května 2021, odstartuje víkendový hackathon zaměřený na vylepšení zdravotní péče a byznysového prostředí po skončení pandemie. Za akcí s vystihujícím názvem Hack 2 Normalstojí organizátoři SWCSummitu a pražské inovační centrum HubHub, kde by se hackathon měl uskutečnit. O hlavní cenu ve výši 30 tisíc korun během 48 hodin zabojuje osm soutěžních týmů. Zájemci o účast se můžou hlásit do úterý 11. května na webu akce www.swcsummit.com/hack2normal

„Tématem akce je návrat do normálu. Už teď je jasné, že pro některé oblasti to bude problém, proto jsme se rozhodli jim to ulehčit chytrými inovacemi. Zároveň je to příležitost přebít negativní covidové zpravodajství nějakou pozitivní událostí,“ řekl Václav Pavlečka, zakladatel SWCSummitu a spoluorganizátor hackathonu.

Rádi bychom Vás jménem Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR pozvali na nadcházející interaktivní přednášku s názvem "Jak rozjet podnikání - startup/e-shop/business za 30 dní" v rámci našeho projektu Svou cestou - Young Business.

KDY: středu 26. 5. 2021 od 15:00 do 17:00 hodin
KDE: online na platformě ZOOM (odkaz k připojení obdržíte po vyplnění registračního formuláře)

Přednášku uvede paní Eva Svobodová, MBA, členka představenstva a generální ředitelka AMSP ČR. Přednášku povede Martin Krček, Google certified trainer.

Rádi bychom Vás jménem Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR pozvali na nadcházející přednášku s názvem "Buďte vidět tam, kde vás zákazníci hledají - zdarma!" v rámci našeho projektu Rok nových příležitostí 2021.

Přednáška se bude konat v úterý 4. 5. 2021 od 14:00 do 17:00 hodin.

Přednášku uvede paní Eva Svobodová, MBA, členka představenstva a generální ředitelka AMSP ČR. Přednášku povede Filip Goszler, Google certified trainer.

Také si říkáte, jak důležité je vyhnout se ze začátku podnikání chybám, které by Vás mohly stát... no, možná i celý Váš projekt?

S naším partnerem Podnikni to! proto pořádáme online setkání na téma "Co bych udělal jinak, kdybych dnes začal podnikat".

Přijďte si 21.4. na online setkání Klubu podnikavců poslechnout, jak by dnes začali podnikat ti, kteří už léta vedou úspěšné firmy. Poslechněte si rady zkušenějších a naučte se je aplikovat do vlastního podnikání.

Společnost SC&C Partner, spol. s r.o. školí české i nadnárodní firmy, aby dál rostly, rozvíjely se, inovovaly a snižovaly náklady. V rámci Modulu II. společnost SC&C Partner, spol. s r.o. pod záštitou projektu Rok nových příležitostí 2021 připravila pro naše registrované malé a střední firmy Online kurz II.: BLUE OCEAN STRATEGY V PĚTI LEKCÍCH... aneb jak získat nové zákazníky?

Rádi bychom Vás jménem AMSP ČR pozvali na nadcházející webinář s názvem "Jak podnikat efektivněji" v rámci našeho projektu Rok nových příležitostí 2021.

KDY: 13. 4. 2021 od 15:00 hodin

KDE: online na platformě MS Teams

Pražský byznys klub Opero a Pražský inovační institut spustili mentoringový program pro malé a střední podniky, do kterého se můžete již nyní se svou firmou přihlásit.

Cílem platformy DoToho! je pomoci firmám inovovat jejich obchodní modely a využít krizi jako příležitost. Program je určen pro majitele nebo vedoucí pracovníky, jejichž společnost má obrat od 3 do 300 milionů korun nebo alespoň tři zaměstnance.