25. dubna nás čeká druhá stěžejní akce Roku digitálního podnikání 2019 – konference k digitalizaci maloobchodu. Pokud přijdete, dozvíte se mimo jiné, kdy zákazník nejvíce důvěřuje firmě, čím je Čech šokován při vyřizování reklamací, co předčí zákazníkovo očekávání a co ho naopak maximálně od nákupu odradí, zda chce být šedou myší v davu nakupujících či preferuje něco jiného a co z nákupu v něm zůstává nejdéle tak, aby se k Vám opět vrátil pro další nákupy.

Zkoušeli jste někdy postavit Vašeho zaměstnance do role Vašeho zákazníka? Jaká by byla zpětná vazba? Věřte, že reputace je nový fenomén. Kdyby vám někdo na dveře obchodu nastříkal nápis „Tady šidí“, co byste udělali? Nejde o to, kdo to napsal, ale že to vidí ostatní. Doporučuje se rozhodně naslouchat, měřit a analyzovat a každopádně reagovat. Přijďte a uvidíte, že nebudete litovat.

Eva Svobodová
generální ředitelka AMSP ČR

ZPRAVODAJ KE STAŽENÍ ZDE

RDP brezen