Projekt se naostro rozjel teprve v srpnu 2010, v testovacím provozu nicméně běžel od ledna téhož roku. Scuk.cz vznikl jako logické pokračování blogu Cuketka se zaměřením na v Česku dosud velmi slabou oblast gastronomických průvodců. Přípravy na projekt trvaly zhruba dva roky, samotná realizace pak vypukla v prosinci 2009. Na svědomí ho mají grafik Jiří Libánský, kodér Martin Michálek, django programátor Michal Valoušek a píáristka a copywriterka Michala Gregorová.

 

Radši nezávislost než reklamu

Ve zkratce je Scuk nezávislý průvodce po místech, kde se dobře jí a nakupuje. Důraz klade právě na nezávislost hodnocení, což je podle tvůrců věc unikátní v českém kontextu, v zahraničí jde ale spíše o samozřejmost. Mezi další charakteristiky patří odbornost příspěvků udržovaná filtrováním relevantních doporučení od balastu, kterého je uživatelský internet plný. K vyhodnocování kvalitních doporučení tým vyvinul i vlastní nástroje. Cílem je také dlouhodobé vzdělávání komunity a osvěta veřejnosti.

 

f489ff6f5e4acfdb0aa19e8650a700

 

Celý článek naleznete zde: https://tyinternety.cz/startupy/pruvodce-ceskymi-startupy-scuk-cz/