Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?

Jsme jediný přímý výrobce a prodejce prémiových doplňků stravy ve střední Evropě. Zaměřujeme se na prevenci a doplňování toho, co v běžné potravě chybí. Jídelníčky většiny populace totiž trápí nedostatek základních živin – na vině je zhoršující se stav půdy, industrializace a moderní způsob života.

 

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?

K vlastnímu podnikání mě přivedla hlavně taková ta klasická frustrace, kdy je člověk někde zaměstnaný a jeho návrhy na zlepšení, změnu či inovaci jsou v kuse ignorovány, ať už od vedení nebo zaměstnavatele.

 

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?

Při studiu na vysoké škole, konkrétně na Fakultě ekonomické Západočeské univerzity v Plzni, jsem se dostal do studentské organizace AIESEC, která se věnovala zahraničním stážím a rozvoji měkkých dovedností, a která mi umožnila ekonomické vzdělání vyzkoušet v praxi.

 

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?
Řekl bych, že směr mého podníkání byl předurčen studiem architektury. Firma BekArch je malý architektonický ateliér, kde se zaměřujeme na architektonické návrhy RD, BD a interiérů.

Interiéry tvoří značnou část našeho portfolia. Většinu z nich i dodáváme dalo by se říci na klíč.

 

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?
Studovatvusa zajišťujě roční a půlroční studijní pobyty ve Spojených státech amerických.Studenti jsou ubytovaní v dobrovolných amerických rodinách a navštěvují místní
střední školu.

 

Co vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Objevení obřího potenciálu digitalizace trhu nemovitostí a chuť založit svůj projekt s globálními ambicemi. Spaceflow je proptech firma, která se podílí na trendu „space as a service“ (SPaaS).

Co vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizovala svou firmu?

Píšeme česky a anglicky pro technologické firmy, tvoříme jak marketingový obsah (webové stránky, newslettery, letáky, blogy, e-booky, obchodní prezentace,…) tak i texty přímo do aplikací, takzvaný UX Writing. Začínala jsem před lety jako copywriter v IT firmě, ale nakonec jsem zjistila, že mě víc baví vymýšlet, proč, pro koho a o čem psát, než reálně sednout za klávesnici.

 

Co vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

K podnikání nás s kolegou asi přivedla společná představa o svobodné práci. Podnikání není o pracovní době od do, ale zároveň, když chcete volno nemusíte se nikoho ptát.
Říkáme o sobě, že jsme truhláři 2.0. ke klasickým truhlářům máme relativně daleko. Snažíme se toto řemeslo dělat současným pohledem. Tedy klademe velký důraz na detail a servis pro zákazníky. Propojujeme řemeslo s průmyslovým designem.

 

Co vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

V mém případě velkou roli hrálo to, že jsem byl ve správnou chvíli na správném místě. Byl jsem v Mitonu a měl Biano na starosti zrovna ve chvíli, kdy se v něm měnila strategie a vedení. Protože jsem projekt důkladně znal, volba padla mě.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?

K založení naší společnosti nás spolu s dalšími 3 spoluzakladateli vedla situace spojená s pandemií Covid 19. Když jsme na konci roku 2020 řešili, že většina obchodů s výjimkou ​​potravin byla zavřená, napadla nás myšlenka možnosti spojit se s kamennou prodejnou a prodejcem prostřednictvím videohovoru a nakoupit tak online, ale se všemi výhodami, které nabízí nakup přímo v prodejně. Rozhodli jsme se tedy založit platformu, která by umožnila zákazníkovi spojit se v reálném čase s prodejcem, klást mu otázky ohledně produktu, vidět produkt, nechat si poradit a následně za vybrané zboží i přímo během videohovoru zaplatit. V dubnu 2021 jsme tedy založili náš start-up a začali pracovat na budování platformy.