Jméno: Jani Půlpánová
Název firmy: Envirostyl s.r.o. / JAPŮ
Pozice ve firmě: jednatel
Obor podnikání: zdravé stravování, rychlé občerstvení
Počet zaměstnanců ve firmě: 7
Kraj: Hlavní město Praha
E-mail: jani@japu.cz

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

K podnikání mě přivedla chuť vytvořit vlastní produkt, který mi chyběl na trhu. Nebavil mě nezdravý fast food a tak jsem se rozhodla s tím něco udělat a potěšit tak další náročné strávníky. Nabízíme kvalitní a zdravé produkty, chceme se stát známou značkou, která bude zárukou promyšleného jídla. Postupně se produkty JAPŮ stávají jednoduše dostupným zdravým jídlem v Praze a pracujeme na tom, abychom byli všem na dosah.

Co vám na začátku podnikání pomohlo a co vám naopak komplikovalo život?

Na úplném začátku mi pomohla moje drzost a odhodlání nějak začít, vařila jsem vegetariánská jídla v řeznictví, větší paradox snad ani není. A život mi komplikovala moje nesystematičnost, protože jsem se musela zorientovat ve všech papírech a povinnostech s podnikáním v gastronomii spojených.

Co považujete za svůj největší úspěch?

Líbí se mi pozorovat jak jsme každý rok jinde, o kus vpřed, jak každý rok řešíme nové "starosti" a jak vše pomalu, ale jistě, směřuje k úspěchu. Vloni jsme se dostali do finále Social Impact Award, vyhráli jsem Demo Day u nás v podnikatelském inkubátoru Point One a různě jsem o JAPŮ prezentovala. Ale tím opravdovým úspěchem jsou naši spokojení zákazníci, zákazníci, kteří o JAPŮ mluví a vnímají kvalitu a záměr značky.

Jaké jsou Vaše plány do budoucna?

Do budoucna bych měla ráda vlastní firemní výrobnu a spolehlivý tým lidí jak do kuchyně, tak do terénu. Mám v hlavě další produktové řady a těším se, až je budeme realizovat. Plánujeme také spoustu a spoustu spokojených zákazníků, tedy rozšiřování prodejních míst do obchodních sítí, na benzínové pumpy, do obchodů na nádražích apod.

Čeho byste se na základě vlastních zkušeností již vyvaroval?

No, jsem hodně naivní člověk, na začátku jsem netušila, jak je práce v gastronomii náročná a v mém případě trvá i dost dlouho překlopení do ziskovosti. Děláme na pohled ultra zdravé jídlo a mám pocit, že je na to připravena jen hrstka lidí. Na začátku jsem to viděla jinak, nebudovala jsem komunitu, myslela jsem si, že už tu je...