Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?
Stylify jsme založili ve třech kamarádech před více než jedním rokem. Jsme každý z jiného prostředí, ale obklopeni lidmi, kteří by naši službu potřebovali. Chceme vytíženým mužům pomoci s oblékáním a umožnit jim získat více sebevědomí díky lepšímu stylu. České prostředí je plné mužů, kteří mají dostatek financí a chtějí vypadat dobře. Zároveň je pro ně každá minuta drahá a nemají čas na nakupování a sledování posledních trendů. A právě toto bylo hlavním impulsem pro vytvoření služby Stylify.
A jak to celé funguje? Klient si během pár minut na webových stránkách vyplní svůj osobní módní profil a představu o outfitu. Náš machine learning algoritmus dle zadaných dat navrhne styl oblečení a odešle stylistovi. Následně stylista připraví outfit dle aktuálních trendů, preferencí klienta a výstupu z našeho systému. Designový box s outfitem doručíme kamkoli a kdykoli si klient přeje.
Co vám na začátku podnikání pomohlo a co vám naopak komplikovalo život?
Začátky jsou vždy krušné a v mnohém nám pomohl entuziasmus. Mít plán, strukturu a rozdělené role v rámci týmu je základní stavební kámen. Dodržovat termíny a pravidelně si navzájem dávat feedback, abychom celý projekt posouvali dále. Svět módy pro nás byl zcela nový, ale naštěstí jsme velmi brzy narazili na správné lidi, kteří nám s rozjezdem pomohli.
Co považujete za svůj největší úspěch?
Jsme stále ještě mladá služba na českém módním trhu. Nicméně za úspěch považuji, že se k nám klienti vrací pro další a další outfity. To nám dělá radost a víme, že to, co děláme má smysl.
Jaké jsou Vaše plány do budoucna?
Etablovat se v ČR. Naše služba je stále ještě i o edukaci lidí, že je možné u nás vyřešit kompletně celý outfit online a není třeba chodit po obchodech. Zároveň již teď máme v hlavě vizi naši službu rozšířit do dalších zemí např. Slovensko, Maďarsko či Rumunsko.
Čeho byste se na základě vlastních zkušeností již vyvaroval/a?
Myslím, že začátky jsou o trpělivosti a nastavovat si reálné cíle. Jak to tak bývá, tak jsme v některých fázích mysleli, že vše bude mnohem dříve, ale realita nám ukázala opak. Důležité je také svůj koncept/nápad testovat a zjistit, jak ho potenciální zákazník vnímá a jestli třeba není prostor pro vylepšení. U Stylify neustále pracujeme na tom, aby naše služba byla lepší, ať už z pohledu interních procesů, tak z pohledu klienta.