Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?
K podnikání jsem měl vždy blízko. Nejen z hlediska svých předků, ale už od mala jsem chtěl vytvářet nové věci. Na Amiu jsem začal pracovat v tu chvíli, kdy jsem si uvědomil, že budoucnost komunikace na úrovni firma - zákazník je právě v messengerech. Aby taková komunikace měla smysl, je potřeba skloubit mnoho věcí od automatizace, transakčních zpráv, až po napojení do interních systémů firmy tak, aby zákazník měl k dispozici své údaje. A toto právě řešíme v Amiu.
Co vám na začátku podnikání pomohlo a co vám naopak komplikovalo život?
Tak jako v ostatních oblastech života nám pomáhá spousta lidí i věcí. My si to jen málokdy uvědomujeme. Na druhou stranu nelze jen čekat na správnou chvíli. Svojí šanci uspět radikálně zvýšíme právě tím, že věci budeme zkoušet. Podobné je to i s tím, co se vám postaví do cesty. Můžete to brát jako tragédii, a nebo jako výsledek vašeho snažení - vaše hypotéza byla taková a teď víte, že tudy cesta nevede. Máte tedy šanci se posunout dál.
Co považujete za svůj největší úspěch?
Osobně jsem dost cílově orientovaný, potřebuji mít před sebou vrchol, který můžu pokořit. Když ho ale pokořím, tak hned vidím v dálce další. Proto se mi z perspektivy nové pozice těžko mluví o tom, čeho jsem dosáhl. Nechť to tedy zhodnotí ostatní.
Jaké jsou Vaše plány do budoucna?
U nás je to velmi jednoduché. Pracujeme na dosažení růstu v tržbách 15 % za měsíc. Směřujeme k seed investici a růstu týmu.
Čeho byste se na základě vlastních zkušeností již vyvaroval/a?
Popravdě si nemyslím, že je něco, co bych chtěl vrátit zpět. I ta špatná rozhodnutí, která jsem udělal, mi teď slouží jako reference pro lepší rozhodnutí, která mohu dělat nyní.
Tento příběh byl vytvořen za spolupráce s xPORT VŠE Business Accelerator, jejímž je tento startup členem.